Hva sier våre deltakere?

Ina Engh Franzén

«Modulen var veldig bra. Godt faglig innhold, og fint å få bøker slik at man kunne lese seg oppe enda mer i etterkant. Den var heftig i tempo, og det var positivt at det ble påpekt at dette var den "hardeste" modulen slik at man ikke gikk derfra med en "bekymring " for at hver modul skulle være så overveldende. Den var dog veldig viktig å ha som grunnlag når man skulle jobbe videre og Pontus var helt riktig valg som foreleser! Han får det til å virke overkommelig og ikke komplisert å lage en strategi.» – Ina Engh Franzén, CEO & Partner i Ahlin.


Kjetil Grønbakken

«Etter å ha jobbet praktisk med content og kanaler i flere år, så har det vært svært nyttig å få på plass praktisk teoretisk tilnærming. Kurset har hatt engasjerende forelesere og spennende tema, som har gitt meg masse nyttig tips å bruke i hverdagen. Ikke minst har også kurset gitt meg nyttig planleggingsverktøy å bruke videre.» – Kjetil Grønbakken, Marketing- og Kommunikasjonssjef i Heidenreich AS.


«Her er kurset som utvilsomt vil gjøre det enklere å nå frem med budskapene i dagens mediejungel og kommersielle verden. Drivende dyktige forelesere og engasjerende temaer, som jeg med sikkerhet vet vil komme ALLE deltagerne til gode. Anbefales!» – Pål Magnus Tømmervold, Multimedial journalist og tekstforfatter.


«Content Marketing-kurset har gitt meg kompetansen til å utarbeide en tydelig strategi, produsere og distribuere godt innhold som bygger trafikk og kunderelasjoner. Veldig inspirerende og dyktige kursholdere!» – Hilde Elise Huse, Senior i markedsføring.


«En meget nyttig utdanning, som gir en umiddelbar innsikt innen innholdsmarkedsføring og hvordan dette kan/skal brukes. Vi fikk med oss gode verktøy, som man kan starte å jobbe med umiddelbart. Et komprimert og bra Content Marketing kurs.» – Hege Moland, Tarkett AS.