Godt innhold er bærebjelken i all kommunikasjon. Det er viktig at innholdet er språklig og faglig tilrettelagt til dine målgrupper. Det betyr at man har de riktige menneskelige og økonomiske ressursene til å bli best innenfor deres område. Du vil møte Norges eneste tekstdoktor som vil gå gjennom hva som skal til for å lykkes med profesjonell innholdsproduksjon. I tillegg møter du Ove Dalen som har fokus på tekst og innhold i digitale kanaler.
Modulene gjennomføres av de fremste aktørene innenfor Content Marketing i Norge og Norden.
Alle som gjennomfører kurset blir sertifisert Content Marketing Manager og får diplom.
Del 1: De tre kommunikasjonsmodellene
Del 2: Utvikle din personas – Skrive til og for dine kunder
Del 3: Finn din stil og stemme – Tone of voice
Spørsmål og oppsummering av modul 1
Oppgave til deltakerne:
Dokumenter til deltakerne:
Del 4: Fordeler fremfor egenskaper – Hva betyr det innholdet ditt
Del 5: 10 Skrivetips som vil forbedre innholdet ditt
Del 6: Sjekklisten for alle som skal jobbe med godt innhold
Del 7: De 7 grepene du bør ta for å skrive godt innhold på nett
Spørsmål og oppsummering
Dokumenter til deltakerne:
Oppgave til deltakerne:
Lorem ipsum…
Modulene gjennomføres av fagansvarlige som representerer noen av de fremste aktørene innenfor Content Marketing i Norge og Norden.
Alle som fullfører kurset blir sertifisert Content Marketing Manager og får diplom.