Modul #2: Historiefortelling og konseptutvikling

I hjertet av innholdsmarkedsføring finner vi den unike historien vi ønsker å fortelle — og selve kjernen er vårt unike synspunkt på verden, fortalt på en engasjerende, informativ og inspirerende måte. La oss gå til hjertet av din historie, så du kan fortelle den bedre.

Du vil bl.a. lære følgende:

  • Fra innholdsstrategi til engasjerende innhold – med kunden i fokus.
  • Forretningsmål & strategi
  • Storytelling – kjerneelementene for å få frem din historie og ditt budskap.
  • De universelle nyhetskriteriene.
  • Hvordan skape engasjement.
  • Øvelse: Problemstilling.
  • Øvelse: Sweet Spot.
  • Øvelse: Relevansmodellen.
  • Øvelse: Hero, Hub, Help.
  • BONUS: Verktøykassen for Storytelling og konseptutvikling.

Sted: Polyteknisk Forening, Rosenkrantz gate 7, 3 etg.

Datoer i 2019:

Vår: 28. mars, 09:00-16:00

Høst: 25. september, 09:00-16:00

Pris: 6.990,- eks. mva.

Fagansvarlige

Torfinn Solbrekke

Kundeansvarlig i Spoon Agency

Mats Michael Olsen

Regissør i Spoon Agency

Temaer som blir gjennomgått

Storytelling

Konseptutvikling

Finn ditt Sweet Spot

Utvikling av kundeprofil

Kartlegge innhold til kundereisen

MERK: Du kan velge å ta Modul 2 alene eller som en del av hele sertifiseringen.