For å lykkes med innholdsmarkedsføring, må innholdet nå mottakeren med riktig budskap, til rett tid og i riktig kanal. Du vil lære mer om hvordan du benytter riktige distribusjonsmetoder for å skape trafikk til innholdet ditt.
Modulene gjennomføres av de fremste aktørene innenfor Content Marketing i Norge og Norden.
Alle som gjennomfører kurset blir sertifisert Content Marketing Manager og får diplom.
Del 1: Hvorfor må vi bygge tillit i sosiale medier?
Del 2: Strategisk og målrettet kommunikasjon
Del 3: Hvordan strukturere tidsbruk og innhold?
Del 4: Hva er godt innhold og gode historier?
Del 5: Hvordan få rekkevidde og engasjement?
Del 6: Hvordan skal økosystemet ditt se ut?
Spørsmål og oppsummering av modul 1
Oppgave til deltakerne til Modul 1:
Dokumenter til deltakerne:
Del 7: Annonsering på Facebook
Del 8: ROI – hva er verdien av sosiale medier?
Del 9: Analyse og statistikk
Del 10: Evaluer og juster
Del 11: Tips, råd og verktøykassen for effektiv bruk av sosiale medier
Oppgave til deltakerne til Modul 2:
Dokumenter til deltakerne:
Lorem ipsum…
Modulene gjennomføres av fagansvarlige som representerer noen av de fremste aktørene innenfor Content Marketing i Norge og Norden.
Alle som fullfører kurset blir sertifisert Content Marketing Manager og får diplom.