Hvorfor delta på Content Marketing Manager

graduation-cap


  • Et 42-timers faglig program med noen av Norges og Nordens dyktigste fagansvarlige innen Content Marketing. Du vil lære det som fungerer innen innholdsmarkedsføring i dag gjennom undervisning, gruppearbeid og erfaringsutveksling.
  • Du vil ha utarbeidet en tydelig og effektiv Content Marketing-strategi. Alle deltakere jobber med sin strategi under kurset, leverer den inn og får en faglig tilbakemelding etter endt kurs.
  • Tilgang til nye og oppdaterte presentasjoner, og inviteres til nye sesjoner i fremtiden.
  • Du blir invitert inn i en interaktiv gruppe/forum på Facebook. Her deles nye idéer, tips og råd. Man kan også stille spørsmål til alle fagansvarlige.
  • Du får et medlemsskap i Content Marketing Norge, som gir rabatt på alle arrangementer.
  • 6 fagbøker som du bør lese under og etter kurset.
  1. Killing Marketing – Robert Rose & Joe Pulizzi
  2. Content Marketing för alla – Pontus Staunstrup
  3. Content Marketing – Joakim Ditlev
  4. Praktisk innholdsmarkedsføring – Pål Nisja-Wilhelmsen
  5. The Content Formula – Michael Brenner
  6. Skriv så det selger – Christine Calvert

Bli en sertifisert
 Content Marketing Manager

Gjennom 6 moduler har deltaker fått innsikt, kunnskap og ferdigheter innen strategi, storytelling, innholdsproduksjon, native advertising, analyse og måling. For å bli sertifisert som Content Marketing Manager skal deltaker ha utviklet eller videreutviklet bedriftens Content Marketing-strategi gjennom hele kurset. De fagansvarlige representerer noen av de fremste i Norden. Alle som fullfører kurset og som leverer inn strategien blir godkjent. Sertifiseringen er et bevis på at deltakeren har vist at man innehar den nødvendige kompetansen til å lykkes i en satsing på Content Marketing.

Påmelding er bindende. Vi tar forbehold om justeringer/endringer.