Hvorfor delta på Content Marketing Manager

graduation-cap
Kjetil Grønbakken

Engasjerende forelesere og spennende tema

«Etter å ha jobbet praktisk med content og kanaler i flere år, så har det vært svært nyttig å få på plass praktisk teoretisk tilnærming. Kurset har hatt engasjerende forelesere og spennende tema, som har gitt meg masse nyttig tips å bruke i hverdagen. Ikke minst har også kurset gitt meg nyttig planleggingsverktøy å bruke videre.» – Kjetil Grønbakken, Marketing- og Kommunikasjonssjef i Heidenreich AS​​​


Gitt meg kompetansen til å utarbeide en tydelig strategi

«Content Marketing-kurset har gitt meg kompetansen til å utarbeide en tydelig strategi, produsere og distribuere godt innhold som bygger trafikk og kunderelasjoner. Veldig inspirerende og dyktige kursholdere!» – Hilde Elise Huse, Senior i markedsføring


En meget nyttig utdanning, som gir en umiddelbar innsikt

«En meget nyttig utdanning, som gir en umiddelbar innsikt innen innholdsmarkedsføring og hvordan dette kan/skal brukes. Vi fikk med oss gode verktøy, som man kan starte å jobbe med umiddelbart. Et komprimert og bra Content Marketing kurs.» – Hege Moland, Tarkett AS

  • Et 42-timers faglig program med noen av Norges og Nordens dyktigste fagansvarlige innen Content Marketing. Du vil lære det som fungerer innen innholdsmarkedsføring i dag gjennom undervisning, gruppearbeid og erfaringsutveksling.
  • Du vil ha utarbeidet en tydelig og effektiv Content Marketing-strategi. Alle deltakere jobber med sin strategi under kurset, leverer den inn og får en faglig tilbakemelding etter endt kurs.
  • Tilgang til nye og oppdaterte presentasjoner, og inviteres til nye sesjoner i fremtiden.
  • check
    Du får et medlemsskap i Content Marketing Norge, som gir rabatt på alle arrangementer.
  • check
    Du blir invitert inn i en interaktiv gruppe/forum på Facebook. Her deles nye idéer, tips og råd. Man kan også stille spørsmål til alle fagansvarlige.

6 fagbøker er inkludert i pensum:

Skriv så det selger – Christine Calvert.

Content Marketing för alla – Pontus Staunstrup.

The Content Formula – Michael Brenner.

Praktisk innholdsmarkedsføring – Pål Nisja-Wilhelmsen.

Killing Marketing – Robert Rose & Joe Pulizzi

Content Marketing Bogen – Joakim Ditlev.

Bli en sertifisert Content Marketing Manager

Gjennom 6 moduler har deltaker fått innsikt, kunnskap og ferdigheter innen strategi, storytelling, innholdsproduksjon, native advertising, analyse og måling. For å bli sertifisert som Content Marketing Manager skal deltaker ha utviklet eller videreutviklet bedriftens Content Marketing-strategi gjennom hele kurset. De fagansvarlige representerer noen av de fremste i Norden. Alle som fullfører kurset og som leverer inn strategien blir godkjent. Sertifiseringen er et bevis på at deltakeren har vist at man innehar den nødvendige kompetansen til å lykkes i en satsing på Content Marketing.

Påmelding er bindende. Vi tar forbehold om justeringer/endringer.