Bli en sertifisert
Content Marketing Manager
BERGEN

Lær alt du trenger for å bygge en effektiv
Content Marketing-satsing.

På sertifiseringskurset Content Marketing Manager møter du mange av Norges og Nordens fremste fagansvarlige innenfor Content Marketing. De jobber med strategi, storytelling, innholdsmarkedsføring, Native Advertising, distribusjon i sosiale medier, søk, video- og e-postmarkedsføring til daglig – og vet hva som skaper resultater.

Content Marketing Manager er ikke bare et sertifiseringskurs, men er blitt en gruppe av markedsførere som deler erfaringer, lærer av hverandre, deler idéer og løser fremtidige utfordringer sammen.

Ved å bli en sertifisert Content Marketing Manager av Content Marketing Norge, vil du bl.a. lære følgende:

  • check
    5. mars (modul 1) – Bygge en effektiv Content Marketing-strategi, målgruppeanalyse og kartlegge innhold til kundereisen.
  • check
    7. mars (modul 2) – Storytelling og konseptutvikling: Hvordan lage historier som engasjerer og tiltrekker et publikum.
  • check
    5. april (modul 3) – Innholdsproduksjon: Retningslinjer og suksesskriterier for selgende overskrifter og overbevisende tekst.
  • check
    6. april (modul 4) – Effektiv distribusjon i sosiale medier: Hvordan distribuere innholdet for maksimal eksponering.
  • check
    23. april (modul 5) – Søkemotoroptimalisering (SEO): Slik optimaliserer du innholdet ditt, for å øke trafikken og synligheten i søkemotorene.
  • check
    24. april (modul 6) – Native Advertising, Influencer Marketing, video- og e-postmarkedsføring.

Hilde Elise Huse 

Senior i markedsføring, merkevarebygging og innholdsmarkedsføring

quote-left

Sertifiseringskurset har gitt meg kompetansen til å utarbeide en tydelig strategi, produsere og distribuere godt innhold som bygger trafikk og kunderelasjoner. Veldig inspirerende og dyktige kursholdere!

graduation-cap

Noen av de som har blitt og som skal sertifisere seg er:

Hvem deltar på CMM?

Bedriftseiere og ledereJobber du med noen form for innhold og markedsføring, enten in-house eller med en konsulent og/eller et byrå, så bør du ha kompetansen til å knytte sammen en helhetlig strategi for å nå dine forretningsmål.

SkribenterEn dyktig skribent med god kompetanse innen Content Marketing, vil mye lettere kunne finne flere oppdrag. Det vil føre til det ultimate frilanslivet.

Kommunikasjonsrådgivere og markedskonsulenterBedrifter investerer flere milliarder i Content Marketing hvert år. Markedsprognoser sier denne investeringen bare øker. Sikre deg at du ligger i front innen innholdsmarkedsføring.

building

InnholdsbyråerMange selskaper benytter innholds- og markedsbyråer i deres satsing på Content Marketing. Hvis du jobber i et byrå, vil du med denne kompetansen få et fortrinn i din kommunikasjon med dine fremtidige kunder.

Bloggere, journalister, forfattere, tekstforfattere, gründere, designere og utviklere osv. Sertifiseringskurset er for alle som ønsker å benytte innhold som det sentrale i sin markedsføring og kommunikasjon i fremtiden.